Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69800:Пед.н./2016/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України
.- Хмельницький. Серія, Педагогічні науки
Zbìrnik naukovih pracʹ Nacìonalʹnoï akademìï Deržavnoï prikordonnoï službi Ukraïni. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Балендр А. Сучасні підходи до професійної підготовки офіцерів Державної прикордонної служби України за стандартами НАТО до участі в багатонаціональних навчаннях. - C. 6-17.
  4. Білявець С. Історичні аспекти підготовки молоді до військово-професійної діяльності в Україні: від Київської Русі до ХVII століття. - C. 18-31.
  5. Веретільник В. Критерії, показники та рівні розвиненості військово-спеціальної компетентності офіцерів-прикордонників. - C. 32-45.
  6. Гаврилюк В. Педагогічні умови навчання мвйбутніх офіцерів-прикордонників основ бойового забезпечення оперативно-службових (бойових) дій підрозділів. - C. 46-54.
  7. Гапоненко Г., Гапоненко С. Особливості організації процесу фізичної підготовки у вищих військових навчальних закладах України та провідних країн світу. - C. 55-65.
  8. Гомонюк О. Особистий аспект діяльності майбутнього педагога – спосіб його саморозвитку та самореалізації. - C. 66-76.
  9. Даниленко О. Тенденції впровадження інформаційно-комунікативних технологій у процес підготовки фахівців морської галузі в умовах вищого навчального закладу. - C. 77-84.
  10. Іщенко Д., Серватюк В., Ставицький О. Характеристика компетенцій начальника органу охорони державного кордону. - C. 85-97.
  11. Керницький О. Педагогічні проблеми формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до суб’єкт-суб’єктної взаємодії. - C. 98-105.
  12. Кузь Ю. Модель міждисциплінарних зв’язків дисциплін прикордонного конторолю як дидактична система. - C. 108-119.
  13. Лемешко О. Підготовка військовослужбовців до участі в міжнародних миротворчих місіях Організації Об’єднаних Націй. - C. 120-132.
  14. Мельников А., Волошин В. Сутність і зміст фомування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фізичної підготовки. - C. 133-139.
  15. Мірошніченко А. Визначення критеріїв, показників та рівнів сформованості командно-педагогічних навичок майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі вивчення загальновійськових дисциплін. - C. 140-150.
  16. Москалюк О. Фахова практика як важлива складова практичної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 151-161.
  17. Наконечна А. Самостійна навчальна діяльність майбутніх перекладачів у сучасному науково-педагогічному дискурсі. - C. 162-172.
  18. Овод Ю. Дистанційне навчання і форми взаємодії у системі "викладач-студент”. - C. 173-182.
  19. Перкатий Р. Сутність, зміст та структура самоосвітньої компетентності майбутніх офіцерів національної поліції. - C. 183-193.
  20. Сінкевич С. Іншомовна комунікативна компетентність науково-педагогічних працівників вищих військових навчальних закладів, які викладають військово-спеціальні дисципліни. - C. 194-206.
  21. Тарасенко Н. Педагогічні умови формування безпечного освітнього середовища у вищому військовому закладі. - C. 207-219.
  22. Томків І., Андрощук О. Розробка електронних дидактичних матеріалів щодо навчання магістрів військового управління. - C. 220-231.
  23. Черкун І. Історико-педагогічний аналіз процесу військово-спеціальної підготовки офіцерів-психологів запасу. - C. 232-247.
  24. Шеремет А. Реформування державної системи опіки як пріоритетний напрям політики України. - C. 248-259.
  25. Шумовецька С., Палагнюк М. Соціально-комунікативна взаємодія офіцерів-прикордонників: типові ситуації професійної діяльності. - C. 260-273.
  26. Янковець А. Педагогічні особливості використання інформаційних технологій у навчанні іноземних мов. - C. 274-287.
  27. Вихідні дані.
2016
№ 4 (6)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського