Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж15641/2014/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогіка і психологія професійної освіти
: наук.-метод. журн..- Львів

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика, методика і технології навчання

  4. Васянович Г., Онищенко В. Дидактичні засади формування професійних якостей майбутніх фахівців професій типу "людина – людина”. - C. 7-29.
  5. Коляда М. Вибір оптимальних форм, способів і методів організації навчального процесу за індивідуально орієнтованою освітньою сис-темою. - C. 30-40.
  6. Кадемія М., Кізім С. Модернізація підготовки педагогів у ВНЗ на основі компетен-тнісного підходу. - C. 41-48.
  7. Будник О. Теоретичні концепти підготовки майбутніх учителів до соціально-педагогічної діяльності у школі І ступеня. - C. 49-58.
  8. Арабаджи Т. Етапи формування готовності до професійного самовизначення спортсменів після закінчення спортивної кар’єри. - C. 59-67.
  9. Гордійчук О. Фахова підготовка студентів ВНЗ до реалізації мистецько-синтетичної змістової лінії. - C. 68-74.
  10. Ємчик Л., Смолінська У. Прогностичний підхід до формування змісту навчальних предметів у ПТНЗ. - C. 75-82.
  11. Бобаль Н. Використання технологій розвитку критичного мислення у навчанні майбутніх журналістів роботі з інформацією. - C. 83-89.
  12. Чеб С. Використання електронних засобів навчання в інклюзивній моделі освіти. - C. 90-97.
  13. Загорний М. Результати педагогічного експерименту з перевірки ефективності інноваційної моделі розвитку інформаційної компетентності педагогічних працівників ПТНЗ у системі підвищення кваліфікації. - C. 98-107.
  14. Братина О. Використання інноваційних технологій на уроках новітньої історії в ПТНЗ. - C. 108-114.
  15. Стрельцова Н. Система навчальних завдань як засіб досягнення предметних цілей у вивченні органічної хімії студентами фармацевтичного факультету. - C. 115-123.
  16. Дідух Л. Контекстне навчання майбутніх рятувальників в умовах університету. - C. 124-130.
  17. Микитюк О. Створення екологоорієнтованого середовища у шкільному і позаш-кільному просторі. - C. 131-140.
  18. Психологія

  19. Матійків І. Розвиток емоційних умінь майбутніх фахівців сфери обслуговування: психологічний аспект. - C. 141-150.
  20. Дуркалевич І. Специфіка творення "Я-концепції” у підлітковому віці. - C. 151-161.
  21. Волкова В. Роль куратора у соціально-психологічній адаптації студентів-першокурсників. - C. 162-168.
  22. Зарубіжний досвід

  23. Осадчий В. Сучасні особливості професійної підготовки вчителів у країнах Сходу. - C. 169-180.
  24. Буднік Ю. Особливості післядипломної підготовки фахівців сфери туризму в Швейца-рії. - C. 181-190.
  25. Історія професійної освіти

  26. Антонюк Г. Гуманістична спрямованість латинських шкіл в освітньому просторі України кінця XVI – початку XVII ст.. - C. 191-204.
  27. Зельман Л. Основні етапи розвитку професійно-технічної освіти в Україні. - C. 205-216.
  28. Проблеми управління

  29. Ягупов В., Свистун В. Методи діагностування інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійних навчальних закладів. - C. 217-226.
  30. Чеботарьов М. Готовність майбутніх менеджерів до адаптивного управління: сутність, структура, механізми і детермінанти її формування. - C. 227-236.
  31. Наші автори. - C. 237-239.
2014
№ 2

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського