Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101262/2021/17(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Міжнародний науковий журнал "Інтернаука"
: зб. наук. пр..- Київ
Internauka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Економічні науки

  4. Гайдай Д. В., Степасюк Л. М. Роль прибутку у прогнозуванні розвитку бізнесу. - C. 9-13.
  5. Крайнюк Л. М., Вороніна М. Д., Романенко А. М., Шаповалов Д. О. Аналіз конкурентоспроможності послуг підприємств індустрії гостинності: ідеальні та можливі рішення. - C. 14-17.
  6. Левченко В. П., Почтар В. О. Особливості оцінки та управління фінансовою стійкістю банку. - C. 18-24.
  7. Мельничук С. О., Павлова О. М., Павлов К. В., Сур’як А. В. Проблеми соціалізації лісової промисловості на Волині. - C. 25-29.
  8. Нікольчук Ю. М., Ягодзінська О. М. Теоретико-методичні аспекти системи управління фінансовим потенціалом підприємства. - C. 30-34.
  9. Ольмезова І. К., Дергачова В. В. Управління персоналом як складова стратегії підприємства. - C. 35-37.
  10. Павлов К. В., Павлова О. М., Більо І. О., Ткачук Ю. Е. Цифровізація, як основний фактор розвитку бізнесу. - C. 38-43.
  11. Полчанінова І. Л., Іванова О. Д., Кірєєнков В. О. Управління туристською пропозицією: менеджмент та маркетинг дестинацій. - C. 44-46.
  12. Рубановська О. А., Кравченко М. О. Тенденції використання інформаційних технологій для удосконалення управління логістичними процесами. - C. 47-52.
  13. Симоненко О. І., Десятникова Н. О. Економічна сутність витрат та нормативно-правове регулювання їх обліку та аналізу у рослинництві. - C. 53-56.
  14. Сокол П. М., Нечепоренко А. В., Півоварова О. Б. Перехід в e-commerce як новий спосіб вдосконалення системи просування продукції. - C. 57-61.
  15. Чухліб А. В. Інформаційно-статистичне забезпечення оцінки виробництва продукції льонарства. - C. 62-64.
  16. Яснолоб І. О., Вакуленко Ю. В., Горбатюк Л. М., Ткаченко К. О. Маркетинговий потенціал підприємства: сутнісна характеристика та основні підходи до управління. - C. 65-70.
2021
№ 17(2) (117)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського