Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101262/2021/17(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" : зб. наук. пр..- Київ Internauka- Титул.
- Зміст.
Економічні науки
- Гайдай Д. В., Степасюк Л. М. Роль прибутку у прогнозуванні розвитку бізнесу. - C. 9-13.
- Крайнюк Л. М., Вороніна М. Д., Романенко А. М., Шаповалов Д. О. Аналіз конкурентоспроможності послуг підприємств індустрії гостинності: ідеальні та можливі рішення. - C. 14-17.
- Левченко В. П., Почтар В. О. Особливості оцінки та управління фінансовою стійкістю банку. - C. 18-24.
- Мельничук С. О., Павлова О. М., Павлов К. В., Сур’як А. В. Проблеми соціалізації лісової промисловості на Волині. - C. 25-29.
- Нікольчук Ю. М., Ягодзінська О. М. Теоретико-методичні аспекти системи управління фінансовим потенціалом підприємства. - C. 30-34.
- Ольмезова І. К., Дергачова В. В. Управління персоналом як складова стратегії підприємства. - C. 35-37.
- Павлов К. В., Павлова О. М., Більо І. О., Ткачук Ю. Е. Цифровізація, як основний фактор розвитку бізнесу. - C. 38-43.
- Полчанінова І. Л., Іванова О. Д., Кірєєнков В. О. Управління туристською пропозицією: менеджмент та маркетинг дестинацій. - C. 44-46.
- Рубановська О. А., Кравченко М. О. Тенденції використання інформаційних технологій для удосконалення управління логістичними процесами. - C. 47-52.
- Симоненко О. І., Десятникова Н. О. Економічна сутність витрат та нормативно-правове регулювання їх обліку та аналізу у рослинництві. - C. 53-56.
- Сокол П. М., Нечепоренко А. В., Півоварова О. Б. Перехід в e-commerce як новий спосіб вдосконалення системи просування продукції. - C. 57-61.
- Чухліб А. В. Інформаційно-статистичне забезпечення оцінки виробництва продукції льонарства. - C. 62-64.
- Яснолоб І. О., Вакуленко Ю. В., Горбатюк Л. М., Ткаченко К. О. Маркетинговий потенціал підприємства: сутнісна характеристика та основні підходи до управління. - C. 65-70.
| 2021 | | № 17(2) (117)
|
|
|
|