Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101262/2018/11(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" : зб. наук. пр..- Київ Internauka- Титул.
- Зміст.
- Дуброва Н. П., Антоненко В. В. Управління фінансовою стійкістю сільськогосподарських підприємств. - C. 8-11.
- Зубченко Д. М., Стеценко В. А. Формування конкурентних переваг малого підприємства торгівлі. - C. 12-14.
- Логоша Р. В., Підвальна О. Г. Фактори розвитку ринку продукції органічного овочівництва в Україні. - C. 15-21.
- Логоша Р. В., Польова О. Л. Особливості формування маркетингових стратегій сільськогосподарських підприємств. - C. 22-26.
- Лютік О. М., Лящук О. В. Оцінка ефективності бюджетних програм. - C. 27-29.
- Масюк Ю. В., Деменкова А. Є. Механізм управління платоспроможністю та кредитоспроможністю сільськогосподарського підприємства. - C. 30-35.
- Омельченко Т. О., Шевченко О. Г. Врахування принципів сегментування при формуванні асортименту. - C. 36-40.
- Сакун Л. М., Карлик Ю. Ю., Мігачова В. Б. Аналіз інноваційної активності промислових підприємств Полтавської області. - C. 41-45.
- Соколовська В. М. Взаємозв’язок корпоративної та маркетингової стратегій підприємства, їх роль в діяльності організації. - C. 46-48.
- Тарасова Г. О., Рудобаба І. Ю. Особливості обліку відрядження по Україні та за кордон у координатах Податкового кодексу України та законодавства. - C. 49-54.
- Рогоза Я. Е. Нетрадиційні торговельні марки: актуальні проблеми правової охорони. - C. 55-61.
| 2018 | | № 11(2) (51)
|
|
|
|