Пошуковий запит: (<.>A=Шишкіна М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 45
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Шишкіна М. П. Хмаро орієнтоване освітнє середовище навчального закладу: сучасний стан і перспективи розвитку досліджень [Електронний ресурс] / М. П. Шишкіна, М. В. Попель // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 37, вип. 5. - С. 66-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_37_5_9
|
2. |
Дем'яненко В. М. Шляхи забезпечення якості програмних засобів навчального призначення [Електронний ресурс] / В. М. Дем'яненко, М. П. Шишкіна // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2010. - № 5. - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2010_5_16
|
3. |
Дем’яненко В. М. Методичні рекомендації щодо оцінювання якості електронних засобів та ресурсів у використанні їх в навчально-виховному процесі [Електронний ресурс] / В. М. Дем’яненко, Г. П. Лаврентьева, М. П. Шишкіна // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 7. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2012_7_2
|
4. |
Дем’яненко В. М. Методичні рекомендації щодо добору і застосування електронних засобів та ресурсів навчального призначення [Електронний ресурс] / В. М. Дем’яненко, Г. П. Лаврентьєва, М. П. Шишкіна // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2013. - № 1. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2013_1_12
|
5. |
Шишкіна М. П. Інноваційні технології модернізації освітнього середовища вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / М. П. Шишкіна // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 154-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2014_1_26
|
6. |
Шишкіна М. П. Сучасний стан та шляхи забезпечення якості програмних засобів навчального призначення [Електронний ресурс] / М. П. Шишкіна // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 7. - С. 235-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_7_56
|
7. |
Шишкіна М. Формування фахових компетентностей бакалаврів інформатики у хмаро орієнтованому середовищі педагогічного університету [Електронний ресурс] / М. Шишкіна, У. Когут, І. Безвербний // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 9(2). - С. 136-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_9(2)__21
|
8. |
Шишкіна М. П. Електронні ресурси хмаро орієнтованого освітньо-наукового середовища у діяльності педагога [Електронний ресурс] / М. П. Шишкіна // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2014. - Вип. 5. - С. 117-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2014_5_21
|
9. |
Шишкіна М. Тенденції розвитку і стандартизації вимог до засобів ІКТ навчального призначення на базі хмарних обчислень [Електронний ресурс] / М. Шишкіна // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 223-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2014_2_38
|
10. |
Шишкіна М. Перспективні технології розвитку систем електронного навчання [Електронний ресурс] / М. Шишкіна // Інформаційні технології в освіті. - 2011. - Вип. 10. - С. 132-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2011_10_20 Окреслено сучасні проблеми та протиріччя розвитку систем електронного навчання: доступність навчання; якість освітніх послуг; індивідуалізація навчання; ризики і переваги використання комп'ютерної техніки; стандартизація технологій і ресурсів. Висвітлено тенденції їх вирішення в аспекті розвитку нових перспективних технологій е-навчання. Окреслено суть і переваги використання технології хмарних обчислень як нової платформи розподіленого навчання. Виявлено перспективні напрями застосування хмар даних в системах управління електронним навчанням: управління доступом; управління контентом; управління ресурсами; управління спілкуванням.
|
11. |
Шишкіна М. П. Фундаменталізація навчання інформатичних дисциплін у сучасному високотехнологічному середовищі [Електронний ресурс] / М. П. Шишкіна, У. П. Когут // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 15. - С. 309-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_15_39 Визначено особливості процесу фундаменталізації інформатичної освіти, передумови її забезпечення у вищому навчальному закладі. Висвітлено поняття фундаментального знання та його роль у підготовці фахівця. Розглянуто проблеми реалізації доступу до якісної освіти, зокрема до електронних освітніх ресурсів у сучасному високотехнологічному середовищі. Визначено роль систем комп'ютерної математики як засобів фундаменталізації навчання інформатичних дисциплін.
|
12. |
Шишкіна М. П. Методичні аспекти використання системи MAXIMA як засобу фундаменталізації навчання бакалаврів інформатики [Електронний ресурс] / М. П. Шишкіна, У. П. Когут // Інформаційні технології в освіті. - 2014. - Вип. 20. - С. 74-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2014_20_9 За умов формування інформаційного суспільства, коли темпи науково-технічного прогресу різко зростають, досить складно забезпечити підготовку фахівців для негайного включення їх у технологічний ланцюжок на виробництві або в системі освіти. Вихід з цієї ситуації полягає у фундаменталізації освіти. Необхідно навчати фахівця так, щоб він сам зміг швидко адаптуватися до змін, що відбуваються у технологічному розвитку галузі; дати йому знання, універсальні за своєю суттю, на основі яких фахівець зможе швидко зорієнтуватися у ситуації вирішення нових професійних задач. Визначено напрями педагогічного використання систем компіютерної математики (CKM) при вивченні інформатичних дисциплін. Наведено загальну характеристику СКМ та умови доцільного використання системи Maxima як засобу фундаменталізації у навчальному процесі бакалаврів інформатики. Висвітлено елементи методики використання системи Maxima у підготовці бакалаврів інформатики. Розглянуто особливості хмаро орієнтованого рішення надання доступу до освітнього сервісу. Проведено аналізу сучасних підходів застосування СКМ як засобу фундаменталізації навчання інформатичних дисциплін та виявлення методичних аспектів застосування цих систем при викладанні курсу "Дослідження операцій та теорія ігор" на прикладі СКМ Maxima.
|
13. |
Шишкіна М. П. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / М. П. Шишкіна, В. П. Татауров // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 8. - С. 304-310. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2011_8_54
|
14. |
Дем’яненко В. М. Дослідно-експериментальна діяльність Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України на базі навчальних закладів різних рівнів [Електронний ресурс] / В. М. Дем’яненко, Ю. Г. Носенко, О. П. Пінчук, М. П. Шишкіна // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2015. - № 5. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2015_5_4
|
15. |
Безвербний І. А. Проектування прикладних програмних додатків навчального призначення засобами віртуальної машини [Електронний ресурс] / І. А. Безвербний, М. П. Шишкіна // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 3. - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_3_5 Виокремлено засоби віртуальної машини серед усього розмаїття засобів підтримування навчання інформатичних дисциплін у ВНЗ, бо саме їх використання передбачає розширення доступу до електронних освітніх ресурсів, випробування нових підходів до створення додатків, запровадження перспективних технологій навчання. Аналіз інструментарію систем віртуалізації, таких як віртуальні машини, гостьові операційні системи, гіпервізори першого та другого роду як засобів, що використовуються в процесі розроблення web-додатків, поряд з описом визначальних характеристик таких програмних засобів надав можливість визначити переваги саме цих засобів у ході вивчення інформатичних дисциплін. Зокрема, серед таких переваг є можливість проектування web-сторінки на машині клієнта, що використовується в тому випадку, коли web-сторінка буде переноситися з одного сервера на інший з технічних причин, зокрема, для подальшого розгортання на хмаринному сервері. Розглянуто схему та основні підходи до проектування web-додатків і приклади їх застосування для різних варіантів програмного забезпечення у процесі навчання інженерного проектування.
|
16. |
Безвербний І. А. Розгортання хмаро орієнтованого компонента навчального середовища із використанням системи maxima [Електронний ресурс] / І. А. Безвербний, М. П. Шишкіна // Фізико-математична освіта. - 2015. - Вип. 2. - С. 7-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2015_2_3
|
17. |
Биков В. Хмарні технології як імператив модернізації освітньо-наукового середовища вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / В. Биков, М. Шишкіна // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2016. - № 4. - С. 55-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2016_4_8
|
18. |
Шишкіна М. П. Використання хмаро орієнтованого компоненту на базі системи Maxima у процесі навчання дослідження операцій [Електронний ресурс] / М. П. Шишкіна, У. П. Когут // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 57, вип. 1. - С. 154-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_57_1_16 Досліджено проблеми використання систем комп’ютерної математики (СКМ) у сучасному високотехнологічному середовищі. Висвітлено перспективні шляхи запровадження хмаринно орієнтованих компонентів на базі СКМ, що є суттєвим чинником розширення доступу до них як засобу навчальної і дослідницької діяльності у галузі інформатичних і математичних дисциплін. Визначено роль СКМ у підготовці бакалаврів з інформатики й особливості їх педагогічного застосування у навчанні дослідження операцій. Розглянуто основні характеристики СКМ MAXIMA та шляхи організації доступу до неї як у локальній, так і у хмаринно орієнтованій реалізації. Наведено результати експертного оцінювання хмаринно орієнтованого компонента на базі системи MAXIMA у навчальний процес дослідження операцій.Исследованы проблемы использования систем компьютерной математики (СКМ) в современной высокотехнологической среде. Освещены перспективные пути внедрения облако ориентированных компонентов на базе СКМ, что является существенным фактором расширения доступа к ним как к средствам учебной и исследовательской деятельности в процессе обучения исследования операций. Определена роль СКМ в подготовке бакалавров по информатике и особенности их педагогического применения в обучении исследования операций. Рассмотрены основные характеристики СКМ MAXIMA и пути организации доступа к ней как в локальной, так и в облако ориентированной реализации. Приведены результаты экспертной оценки облака ориентированного компонента на базе системы MAXIMA в учебный процесс исследования операций.The article highlights the problem of the use of computer mathematics (SCM) in today's high-tech environment, in particular, it describes the promising ways of introducing the cloud-oriented components based on SCM, which is a significant factor in increasing access to them as a means of educational and research activities in the field of mathematics and computer science disciplines. The role of SCM in training of bachelors of computer science and especially their use in operations research learning is revealed. The main characteristics of SCM MAXIMA and ways of access to it both locally and in the cloud-oriented implementation are considered. The results of the expert evaluation of the cloud-based learning component with the use of MAXIMA system for operations research learning are presented.
|
19. |
Шишкіна М. П. Актуальні напрями розвитку хмаро орієнтованого навчально-наукового середовища педагогічних систем [Електронний ресурс] / М. П. Шишкіна, Ю. Г. Носенко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2015. - № 16. - С. 153-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2015_16_34
|
20. |
Шишкіна М. П. Моделі організації доступу до програмного забезпечення у хмаро орієнтованому освітньому середовищі [Електронний ресурс] / М. П. Шишкіна // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 22. - С. 120-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_22_12 У сучасному інформаційно-освітньому середовищі виникають нові моделі організації навчальної діяльності, що грунтуються на інноваційних технологічних рішеннях щодо організації інфраструктури середовища, до числа яких належать хмаро орієнтовані. Питання налаштування інформаційно-технологічної інфраструктури навчального закладу на потреби користувачів, організація засобів і сервісів цього середовища таким чином, щоб можна було максимальною мірою використати педагогічний потенціал сучасних ІКТ, досягнути підвищення рівня результатів навчання, а також поліпшення організації процесів науково-педагогічної діяльності, передбачають обгрунтування шляхів організації доступу до програмного забезпечення та електронних освітніх ресурсів. Визначено понятійний апарат дослідження, розглянуто існуючі підходи, моделі формування хмаро орієнтованого середовища, їх переваги і недоліки, наявний досвід використання. Розглянуто моделі архітектури середовища, визначено особливості їх педагогічного застосування. Обгрунтовано гібридну сервісну модель організації доступу до програмного забезпечення навчального призначення.
|
| |