Пошуковий запит: (<.>A=Модестова Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Модестова Т. В. Технології підготовки майбутніх викладачів непедагогічних спеціальностей до педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / Т. В. Модестова // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 17. - С. 161-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_17_17 Розглянуто шляхи використання технологій формування готовності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів до педагогічної діяльності з числа студентів непедагогічних спеціальностей. Обгрунтовано доцільність їх застосування в рамках самостійної підготовки до аудиторних занять. Визначено відповідні інформаційні ресурси та комунікаційні можливості учасників навчально-виховного процесу. Розроблено технологію використання інформаційних засобів у процесі опанування педагогічної дисципліни "Теорія і практика вищої школи" студентами магістратури на основі авторських навчально-методичних матеріалів з доступом через Інтернет-мережу. Показано, що забезпечення навчального процесу у вищій школі сучасними технологіями дозволяє здійснювати ефективну підготовку до аудиторних занять в індивідуальному режимі та у зручний час незалежно від місцезнаходження, сприяє формуванню у майбутніх викладачів вищих навчальних закладів навичок здійснення самостійної навчальної діяльності, а також формує мотивацію до опанування педагогічних дисциплін в умовах магістратури.
|
2. |
Модестова Т. В Тенденції розвитку іншомовної освіти вищої школи в контексті інтеграції до світової спільноти [Електронний ресурс] / Т. В Модестова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2015. - Вип. 5. - С. 66-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2015_5_9
|
3. |
Модестова Т. В. Спілкування у сучасному житті людини [Електронний ресурс] / Т. В. Модестова // Психологічні науки: проблеми і здобутки. - 2014. - Вип. 5. - С. 73-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pnpz_2014_5_8
|
4. |
Модестова Т. В. Етика професійного спілкування у сучасному контексті [Електронний ресурс] / Т. В. Модестова // Психологічні науки: проблеми і здобутки. - 2014. - Вип. 6. - С. 105-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pnpz_2014_6_10
|
5. |
Модестова Т. В. Особливості взаємодії в малих группах [Електронний ресурс] / Т. В. Модестова // Психологічні науки: проблеми і здобутки. - 2015. - Вип. 7. - С. 176-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pnpz_2015_7_14
|
6. |
Модестова Т. В. Конфлікт як шлях вирішення проблем у сфері міжособистісного спілкування [Електронний ресурс] / Т. В. Модестова, О. В. Нещерет // Психологічні науки: проблеми і здобутки. - 2015. - Вип. 8. - С. 130-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pnpz_2015_8_10
|
7. |
Модестова Т. В. Вербальні та невербальні аспекти міжособистісної комунікації у сучасному контексті [Електронний ресурс] / Т. В. Модестова // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2014. - Вип. 1. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2014_1_17
|
8. |
Модестова Т. В. Вплив як ключова складова соціальної перцепції [Електронний ресурс] / Т. В. Модестова // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2014. - Вип. 3. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2014_3_15
|
9. |
Модестова Т. В. Особливості адаптації іншомовної освіти дорослих до світових стандартів [Електронний ресурс] / Т. В. Модестова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2016. - Вип. 1. - С. 99-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2016_1_13
|
10. |
Модестова Т. В. Підтримка персоналу ВНЗ в часи змін: адаптація досвіду вищої освіти Великобританії [Електронний ресурс] / Т. В. Модестова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2016. - Вип. 5. - С. 143-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2016_5_19
|
11. |
Модестова Т. В. Ключові інструменти аналізу проблеми та планування змін: імплементація досвіду вищої освіти Великобританії [Електронний ресурс] / Т. В. Модестова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2017. - Вип. 1. - С. 148-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2017_1_18
|
12. |
Модестова Т. В. Деякі аспекти формування соціальної інтеракції [Електронний ресурс] / Т. В. Модестова // Вісник Національного університету оборони України. - 2014. - Вип. 4. - С. 262-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2014_4_47
|
13. |
Модестова Т. В. Технології розвитку особистого лідерського потенціалу вищої освіти Великобританії [Електронний ресурс] / Т. В. Модестова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2017. - Вип. 2. - С. 179-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2017_2_23
|
14. |
Модестова Т. В. Щодо проблеми етики дослідника освіти: досвід великобританії [Електронний ресурс] / Т. В. Модестова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 78(1). - С. 37-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_78(1)__8
|
15. |
Модестова Т. В. APTIS як інструмент контролю якості мовної освіти: досвід Великобританії [Електронний ресурс] / Т. В. Модестова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 109-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2018_2_14
|
16. |
Модестова Т. В. IELTS як інструмент інтернаціоналізації вищої освіти Великобританії [Електронний ресурс] / Т. В. Модестова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2018. - Вип. 4. - С. 160-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2018_4_18
|
17. |
Модестова Т. В. Розвиток вищої освіти Великої Британії як історико-культурний феномен XVIII – першої половини ХХ століття [Електронний ресурс] / Т. В. Модестова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2018. - Вип. 6. - С. 78-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2018_6_10
|
18. |
Модестова Т. В. Інтернаціоналізація вищої освіти в контексті викладання англійської мови професійного спрямування: досвід Великобританії [Електронний ресурс] / Т. В. Модестова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 1. - С. 111-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2018_1_20
|
19. |
Модестова Т. В. Відкритий університет як інноваційна складова частина вищої освіти Великої Британії [Електронний ресурс] / Т. В. Модестова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 86. - С. 410-418. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2019_86_80
|
20. |
Модестова Т. В. Лідерство у сфері вищої освіти Великої Британії [Електронний ресурс] / Т. В. Модестова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2018. - Вип. 63. - С. 125-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2018_63_31
|
| |