Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (27)
Пошуковий запит: (<.>U=У521.11<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ВА571502

Концепция маркетинга для публичных библиотек [Текст] / П. Борхард [и др.] ; пер. Е. М. Ястребова. - М. : [б.в.], 1993. - 144 с. - (Маркетинг некомерческих организаций)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Борхард, Петер; Флодель, Шарлотта; Мильц, Михаэль; Райнхард, Клаус; Райтер, Герхард; Ястребова, Е. М. (пер.); (пер. с нем.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
ВС38216
Хартли, Роберт Ф..
Ошибки и успехи в маркетинге [Текст] / Р. Ф. Хартли ; пер. с англ. А. И. Мороз [и др.]. - 8.изд. - М. и др. : Издательский дом "Вильямс", 2003. - 475 с. - ISBN 5-8459-0430-7 (рус.). - ISBN 0-4713-7060-6 (англ.)
На тит. л. места изд.: Москва, Санкт-Петербург, Киев

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Мороз, А. И (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу

3.
ВА650684
Фэйлла, Дон.
MLM от А до Я [Текст] : прямые ответы на главные вопросы / Д. Фэйлла, Н. Фэйлла ; пер. с англ. Р. Захарчев. - М. : Фаир-Пресс, 2002. - 142 с. - (Серия "Библиотека MLM"). - ISBN 5-8183-0433-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Фэйлла, Нэнси; Захарчев, Р. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ВА693963
Траут, Джек.
Маркетинговые войны [Текст] : [пер. с англ.] / Д. Траут, Э. Райс. - 20-е, юбилейн. изд. - СПб. [и др.] : Питер, 2008. - 292 с.: ил. - (Серия "Деловой бестселлер"). - ISBN 978-5-469-01638-0. - ISBN 0-07-146082-9 (англ.)
Перевод изд.: Marketing Warfare/ Al Ries & Jack Trout. 20th anniversary ed. New York etc., 2006. - Парал. тит. л. на англ. яз.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Райс, Эл

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

5.
ВА670645
Шнайдер, Дитер Иоганн Георг.
Технологический маркетинг [Текст] : пер. с нем. / Д. И. Шнайдер. - М. : Янус-К, 2003. - 474 с.: рис., табл. - Библиогр.: в конце глав. - ISBN 5-8037-0115-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ВА668702
Гэбэй, Джонатан.
Маркетинг: новые возможности [Текст] / Д. Гэбэй ; пер. с англ. К. Ткаченко. - М. : Издательско-торговый дом "ГРАНД" ; М. : Фаир-пресс, 2002. - 359 с. - ISBN 5-8183-0449-3 (рус.). - ISBN 0-340-57601-4 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Ткаченко, К. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
ВС41394
Черчилль, Гилберт А..
Маркетинговые исследования [Текст] / Г. А. Черчилль ; пер. с англ. Н. Амид [и др.] ; ред. пер. КрИ. В. Крылов. - СПб. [и др.] : Питер, 2002. - 748 с.: рис., табл. - (Серия "Маркетинг для профессионалов"). - ISBN 5-8046-0191-1. - ISBN 0-03-098367-3 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Крылов, И. В. (ред.); (ред.пер.); Амид, Н. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
ВС41408

Product placement в средах массовой информации. Новые направления в теории и практике маркетинга, тенденции развития и эволюция этики [Текст] : пер. с англ. / ред. М. Галисиан. - М. : An Amedia Book, et cetra Prodaction, 2004. - 336 с. - ISBN 5-94983-025-3 (рус.). - ISBN 0-7890-2534-5 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Галисиан, Мэри-Лу (ред.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

9.
ВС41430
Шив, Чарльз Д..
Курс MBA по маркетингу [Текст] / Ч. Д. Шив, А. У. Хайэм ; пер. с англ. Б. Зуев, А. Исаенко. - 2.изд. - М. : Альпина Паблишер, 2003. - 716 с. - ISBN 5-94599-071-X. - ISBN 0-471-19367-4 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Хайэм, Александр Уотсон; Зуев, Б. (пер. с англ.); Исаенко, А. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
ВА683438
Макнейл, Рут.
Маркетинговые исследования в сфере В2В. Анализ и оценка рынков товаров для бизнеса [Текст] / Р. Макнейл ; пер. с англ. О. О. Шамрай ; науч. ред. Е. Е. Козлов. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 432 с. - (Маркетинговые исследования на практике). - Библиогр.: с. 412-415. - ISBN 0-7494-4364-2 (англ.). - ISBN 966-415-005-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Козлов, Е. Е. (науч. ред.); Шамрай, О. О. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

11.
ВА683380

Маркетинговая революция [Текст] : радикально новый подход к преобразованию бизнеса, торговой марки и получению практических результатов / П. Р. Гембл [и др.] ; пер. с англ. А. А. Шамрай ; ред. пер. ТаИ. В. Тараненко. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2007. - XX, 415 с.: ил. - Библиогр.: с. 411-415. - ISBN 978-966-415-010-8. - ISBN 0-7494-4385-5 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Гембл, Поль Р.; Тапп, Алан; Марселла, Энтони; Стоун, Мерлин; Тараненко, И. В. (ред.); (ред.пер.); Шамрай, А. А. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

12.
ВА669894
Траут, Джек.
Маркетинговые войны [Текст] / Д. Траут, Э. Райс ; пер. с англ. С. Жильцов. - СПб. [и др.] : Питер, 2006. - 255 с. - (Серия "Деловой бестселлер"). - ISBN 5-94723-866-7. - ISBN 0-07-052726-1 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Райс, Эл; Жильцов, С. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

13.
ВА671639
Го, Санни Т. Х..
Простота: секрет эффективного маркетинга [Текст] / С. Т. Го ; пер. с англ. А. В. Дербенева. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2006. - 171 с. - ISBN 983-3205-14-3 (англ.). - ISBN 966-8644-81-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Дербенева, А. В. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

14.
ВА672567
Уотсон, Том.
Методы оценки деятельности PR-подразделения компании [Текст] : лучшее практическое руководство по планированию, исследованиям и оценке связей с общественностью / Т. Уотсон, П. Нобл ; пер. с англ. А. Ю. Сидоренко. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2006. - 272 с. - Библиогр.: с. 252-257. - ISBN 966-8644-82-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Нобл, Пол; Сидоренко, А. Ю. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
ВС42254

Маркетинг [Текст] : стратегии, с которыми побеждают / сост. А. Мальцева. - К. : Издательский Дом "Максимум", 2006. - 314 с. - ISBN 966-96426-5-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Мальцева, Алена (сост.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
ВС42977
Брассингтон, Френсис.
Основы маркетинга [Текст] / Ф. Брассингтон, С. Петтитт ; пер. О. В. Теплых ; науч. ред. Е. Е. Козлов. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 768 с. - ISBN 0-273-68785-9 (англ.). - ISBN 966-8644-99-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Петтитт, Стивен; Козлов, Е. Е. (науч. ред.); Теплых, О. В. (пер.); (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

17.
ВС46123/CDR1030
Хаг, Пол.
Маркетинговые исследования: руководство по планированию методологии и оценке [Текст] / П. Хаг ; пер. с англ. М. Ю. Зарицкая. - пер. с 3-го англ. изд. - К. : Знання, 2005. - 418 с. - Библиогр.: с. 373-389. - ISBN 966-311-033-3 (рус.). - ISBN 0-7494-3730-8 (англ.)
С приложением CDR1030

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Зарицкая, М. Ю. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

18.
CDR1030/ВС46123
Хаг, Пол.
Маркетинговые исследования: руководство по планированию, методологии и оценке [электронный ресурс] / П. Хаг. - Электронные данные. - Б.м. : [б.и.], Б.г... - 1 электронный опт. диск (CD-ROM)
Приложение к книге ВС46123.- Загл. с этикетки CD-диска

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

19.
ВА704681
Хартли, Роберт Ф..
Ошибки и успехи маркетинга [Текст] / Р. Ф. Хартли ; пер. с 10-го англ. изд. Т. А. Ильина [и др.]. - М. : Поколение, 2008. - 507 с. - ISBN 978-5-9763-0065-1 (рус.). - ISBN 978-0-471-74321-7 (англ.). - ISBN 0-471-74321-6 (англ.)
Перевод изд.: Marketing Mistakes and Successes/ Hartley, Robert F., 2006

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Ильина, Т. А (пер. с 10-го англ. изд.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

20.
В350687/Т. 1
Ландреви, Жак
Меркатор. Теория и практика маркетинга [Текст] : [пособие]: [пер. с фр.]: [в 2 т.] / Ж. Ландреви [и др.]. - М. : МЦФЭР, 2007 . - (Теория и практика маркетинга).
Т. 1. - [Б. м.] : [б.и.], 2007. - 663 с. - ISBN 5-7709-0401-1. - ISBN 5-7709-0401-1 (франц)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Дод. точки доступу:
Леви, Жюльен; Линдон, Дени

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського