Наукова періодика України | Educational challenges | ||
Наумова І. I. Педагогічні умови становлення професійної ідентичності майбутніх учителів: теоретичний аспект / І. I. Наумова // Педагогіка та психологія. - 2016. - Вип. 52. - С. 155-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2016_52_19 Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми становлення професійної ідентичності майбутніх учителів у процесі професійної підготовки. Вперше теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови становлення професійної ідентичності майбутніх учителів (створення у студентів образу сучасного вчителя як мотиваційно-ціннісної основи майбутньої професійної діяльності, моделювання професійних ситуацій і використання практико-орієнтованих завдань). Уточнено суть поняття "професійна ідентичність майбутнього вчителя" як інтегративної якості особистості, яка характеризується прагненням належати до педагогічної професії, оволодінням студентами професійними компетенціями, опануванням професійними функціями та ролями, набуттям індивідуального стилю професійної діяльності. Уточнено критерії та показники рівнів сформованості професійної ідентичності майбутніх учителів, подальшого розвитку набули засоби підвищення ефективності професійної підготовки студентів педагогічних ВНЗ. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Наумова І. I. Педагогічні умови становлення професійної ідентичності майбутніх учителів: теоретичний аспект / І. I. Наумова // Педагогіка та психологія. - 2016. - Вип. 52. - С. 155-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2016_52_19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |