Наукова періодика України Educational challenges


Алтухова А. В. 
Міцність засвоєння знань як психологічна проблема (друга половина ХХ ст.) / А. В. Алтухова // Педагогіка та психологія. - 2014. - Вип. 45. - С. 188-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2014_45_22
Проаналізовано погляди вітчизняних психологів другої половини ХХ ст. та узагальнено теоретичні наукові доробки з питань міцного засвоєння знань як психологічної проблеми. Зроблено висновок, що формування міцного засвоєння знань був складним багатофакторним процесом, за якого простежувався зв'язок змісту організації навчання та розвитку основних психологічних функцій (пам'яті, сприйняття, мовлення, мислення); здійснювалася діагностика загальних і спеціальних здібностей (здатності до навчання як спряможності до засвоєння знань); простежувалася залежність психічних новоутворень (планування, цілеспрямованості, рефлексії, самоконтролю, самооцінки) від умов навчання, предметного змісту знань тощо.Проанализированы взгляды отечественных психологов ХХ ст. и обобщено теоретическое научное наследие по вопросам прочного усвоения знания как психологическая проблема. Сделан вывод о том, что формирование прочного усвоения знаний был сложным многофакторным процессом, при котором наблюдалась связь содержания организации обучения и развития основных психологических функций (памяти, восприятия, речи, мышления); осуществлялась диагностика общих и специальных способностей (способности к учебе как возможности усвоения знаний); прослеживалась зависимость психических новообразований (планирования, целеустремленности, рефлексии, самоконтроля, самооценки) от условий обучения и предметного содержания знаний.The views of local psychologists twentieth century. summarizes theoretical and scientific heritage for lasting assimilation of knowledge as a psychological problem.
  Повний текст PDF - 341.407 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Алтухова А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Алтухова А. В. Міцність засвоєння знань як психологічна проблема (друга половина ХХ ст.) / А. В. Алтухова // Педагогіка та психологія. - 2014. - Вип. 45. - С. 188-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2014_45_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського