Наукова періодика України Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки


Ушакова Н. 
Концепція мовної підготовки іноземних здобувачів вищої медичної освіти (модель 1 – англомовна форма навчання) / Н. Ушакова, Т. Алексєєнко // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2019. - Вип. 34. - С. 219-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2019_34_18
Розроблено методичні концепції підготовки з української мови іноземців, які здобувають вищу медичну освіту в Україні. Завдання підготовки інофонів, які навчаються англійською, мають особливості, що визначаються, передусім, специфічними комунікативними потребами зазначеного контингенту. З метою визначення таких потреб проаналізовано підходи освітньої парадигми, що є актуальними для навчання здобувачів вищої медичної освіти. На методологічному рівні парадигми визначено аксіологічний (ціннісний), акмеологічний (професійно орієнтований), освітній (самоосвіти), стратегічний та проблемний підходи. Реалізація соціолінгвістичного рівня забезпечується міжкультурним, комунікативно-когнітивним підходами, підходом ефективного мовного середовища та врахуванням рівня володіння мовою. На лінгводидактичному рівні забезпечується втілення вищеназваних підходів засобами метамови, семіотики, поліграфічного оформлення навчальних матеріалів. Визначено методи та принципи навчання, використання яких забезпечує реалізацію комунікативних потреб інофонів. Головним методом уважаємо свідомо-практичний. Задля визначення комунікативних потреб цільового контингентуздійснено каталогізацію комунікативних ситуацій навчально-професійного спілкування. Схарактеризовано сучасний стан методичної забезпеченості навчального процесу підготовки інофонів з української мови. Результати дослідження дозволили сформулювати методичні рекомендації щодо оптимізації освітнього процесу.
  Повний текст PDF - 356.098 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ушакова Н.
  • Алексєєнко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ушакова Н. Концепція мовної підготовки іноземних здобувачів вищої медичної освіти (модель 1 – англомовна форма навчання) / Н. Ушакова, Т. Алексєєнко // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2019. - Вип. 34. - С. 219-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2019_34_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ушакова Ніна Михайлівна (хімічні науки)
  • Ушакова Наталя Ігорівна (педагогічні науки)
  • Алексєєнко Тетяна Андріївна (педагогічні науки)
  • Алєксєєнко Тетяна Федорівна (1957–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського