Наукова періодика України | Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки | ||
Ушакова Н. В. Рівні розуміння усного повідомлення як підгрунтя формування аудитивних умінь / Н. В. Ушакова // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2014. - Вип. 24. - С. 94-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2014_24_14 Розглянуто рівні розуміння усного повідомлення як характеристики рівня навченості студентів-іноземців. Виокремлення рівнів розуміння аудіотексту аналізується як основа системи роботи з формування вмінь аудіювання в іноземних студентів на початковому етапі вивчення російської мови, що виконує функції мови навчання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ушакова Н. В. Рівні розуміння усного повідомлення як підгрунтя формування аудитивних умінь / Н. В. Ушакова // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2014. - Вип. 24. - С. 94-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2014_24_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |