Наукова періодика України | Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Грибинюк М. Б. Можливості використання педагогічних ідей Ж.-Ж. Руссо у початковій школі на прикладі роману "Еміль, або Про виховання" / М. Б. Грибинюк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 15(1). - С. 240-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_15%281%29__35 Розглянуто можливість використання педагогічних ідей Ж.-Ж. Руссо в сучасній початковій школі. Враховуючи його основну ідею про принцип природовідповідності відзначено активну роботу вчителя з учнем, яка допомагає дитині стати суб'єктом пізнання. Запропоновані рекомендації можна використовувати вчителями в навчально-виховальному процесі початкової школи для формування мотиваційного компоненту в молодших школярів до пізнання навколишнього світу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Грибинюк М. Б. Можливості використання педагогічних ідей Ж.-Ж. Руссо у початковій школі на прикладі роману "Еміль, або Про виховання" / М. Б. Грибинюк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 15(1). - С. 240-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_15(1)__35. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |