Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2012/15(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Актуальні питання модернізації освіти

  4. Вакуленко В. М., Савельєва В. С. Акмеологічний аспект проблеми компетентності та її видів. - C. 6-10.
  5. Добрянський І. А. Європейський простір вищої освіти: виклики і перспективи. - C. 11-16.
  6. Жидких Т. М. Структурно-функціональні компоненти в управлінні навчальним комплексом "коледж-академія". - C. 16-30.
  7. Зінченко В. О. Моніторинг якості організації навчального процесу ВНЗ. - C. 30-39.
  8. Золотарьова О. О. Інтегративний підхід у викладанні предметів освітньої галузі "Мистецтво". - C. 39-44.
  9. Кубанов Р. А. Тенденції постмодернізму в освіті: використання технологій НЛП у професійній підготовці майбутніх маркетологів. - C. 44-52.
  10. Родіонова Н. М. Стратегічне управління розвитком системи професійно-технічної освіти. - C. 52-58.
  11. Селіванова О. П. Діалог культур як засіб формування культури міжнаціональних відносин. - C. 58-64.
  12. Теорія і практика професійної освіти

  13. Вергунова В. С. Методичні засади формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики початкової школи. - C. 65-72.
  14. Воробйова Т. В. Мотиваційно-ціннісне ставлення майбутніх медиків до формування професійно значущих якостей засобами проектних технологій. - C. 73-77.
  15. Грицьких О. В. Дослідницька науково-методична робота як засіб фахової підготовки майбутніх учителів фізики. - C. 78-83.
  16. Єфремова О. І. Освітні переваги використання рольової гри у вищій професійній школі. - C. 84-89.
  17. Каралкіна К. В. Формування професійно-етичних якостей майбутніх медиків у вищому навчальному закладі. - C. 90-95.
  18. Неловкіна Берналь О. А. Формування комунікативної компетентності іноземних студентів-медиків на заняттях з мови спеціальності. - C. 96-102.
  19. Полковнікова І. В. Методичні аспекти викладання дисципліни "Системи бронювання в туристичної галузі" для майбутніх менеджерів туризму. - C. 103-109.
  20. Пономарьова О. М. Проектна діяльність у системі професійної підготовки фахівців мистецьких спеціальностей. - C. 110-118.
  21. Сердюкова О. Я. Метод проектів як засіб інтеграції техніко-технологічної та психолого-педагогічної підготовки інженерів-педагогів харчового профілю. - C. 118-126.
  22. Сікора Г. І. Формування національної самосвідомості у майбутніх учителів музики засобами українського фортепіанного мистецтва. - C. 127-133.
  23. Соколовський В. В. Роль емоційно-вольової культури в професійній діяльності офіцера внутрішніх військ. - C. 134-139.
  24. Стецюк К. В. Методологічні основи освіти у процесі формування екологічної культури майбутнього агронома. - C. 139-146.
  25. Сура Н. А. Текстова діяльність як основа професійної іншомовної підготовки майбутніх фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій у технічних університетах. - C. 146-155.
  26. Тітаренко І. С. Домашнє читання як засіб навчання іноземної мови студентів немовних спеціальностей. - C. 156-161.
  27. Черноусова Е. А. Моделювання як педагогічний феномен. - C. 161-170.
  28. Шама І. П. Фактори ефективного застосування кейс-технології у процесі фахової підготовки майбутніх учителів. - C. 170-179.
  29. Шевченко О. П. Міжпредметні зв’язки як основа змісту навчання іноземній мові за професійним спрямуванням студентів технічних ВНЗ. - C. 180-186.
  30. Щука Г. П. Аналіз та оцінка досвіду підготовки кадрів спортивного туризму в Республіці Білорусь. - C. 186-195.
  31. Зарубіжна педагогіка

  32. Синельник В. Ю. Виявлення рівня професійної підготовки вчителів англійської мови в Японії. - C. 196-200.
  33. Соціальна педагогіка

  34. Бикова В. О. Відстеження кар’єри випускників вищих навчальних закладів як один з напрямів роботи центру розвитку кар’єри та взаємодії з випускниками. - C. 201-208.
  35. Іноземцева С. В. Діти з особливими потребами у вітчизняних і зарубіжних дослідженнях. - C. 208-214.
  36. Ткачова Ю. Г. Материнство в системі життєвих орієнтацій сучасної молоді. - C. 215-224.
  37. Ху Жунсі. Сутнісні характеристики соціальної адаптації студентів до культурно-освітнього середовища вищого навчального закладу як психолого-педагогічна проблема. - C. 224-233.
  38. Історія педагогіки

  39. Гавриленко Т. Л. Розвиток початкової освіти в Україні у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. як історико-педагогічна проблема. - C. 234-240.
  40. Грибинюк М. Б. Можливості використання педагогічних ідей Ж.-Ж. Руссо у початковій школі на прикладі роману "Еміль, або Про виховання". - C. 240-249.
  41. Григорова Л. С. Особливості соціально-педагогічної діяльності з обдарованими дітьми в Україні в 1937 – першій половині 50-х рр. ХХ ст.. - C. 250-255.
  42. Спіцин В. В. Становлення системи фізичного виховання підростаючого покоління в Україні. - C. 255-261.
  43. Проблеми виховання

  44. Сєваст’янова О. А. Особливості виховної роботи в сучасних соціокультурних умовах. - C. 262-268.
  45. Відомості про авторів. - C. 269-271.
2012
№ 15(1) (250)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського