Наукова періодика України | Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Шама І. П. Фактори ефективного застосування кейс-технології у процесі фахової підготовки майбутніх учителів / І. П. Шама // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 15(1). - С. 170-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_15%281%29__26 Проведено порівняльний аналіз традиційних та інноваційних технологій навчання, який виявив відмінності: у разі застосування інноваційних технологій навчання студент стає активним учасником освітнього процесу, стосунки з викладачем будуються на діалогічній основі. Поліпшення якості навчального процесу є можливим в результаті гармонійного поєднання обох типів дидактичних технологій. Визначено фактори ефективного застосування кейс-технології у процесі фахової підготовки майбутніх учителів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шама І. П. Фактори ефективного застосування кейс-технології у процесі фахової підготовки майбутніх учителів / І. П. Шама // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 15(1). - С. 170-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_15(1)__26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |