Наукова періодика України | Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Черноусова Е. А. Моделювання як педагогічний феномен / Е. А. Черноусова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 15(1). - С. 161-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_15%281%29__25 Розглянуто актуальні проблеми педагогічного моделювання. Проведено порівняльний аналіз термінів "моделювання" та "проектування". Умовно виділено три етапи педагогічного моделювання: методологічний, технологічний, практико-орієнтований. Надано робоче визначення феномену "педагогічне моделювання". Визначено, що моделювання сприяє активізації пізнавального процесу, корекції знань про явища та процеси, формуванню аналітичного мислення. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Черноусова Е. А. Моделювання як педагогічний феномен / Е. А. Черноусова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 15(1). - С. 161-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_15(1)__25. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |