Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Ivashova N. V. 
Formation of brand-focused communication management system of industrial enterprise / N. V. Ivashova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 4. - С. 65-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sonkp_2014_4_9
  Повний текст PDF - 390.693 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ivashova N.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ivashova N. V. Formation of brand-focused communication management system of industrial enterprise / N. V. Ivashova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 4. - С. 65-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sonkp_2014_4_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського