Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Ivashova N. V. Formation of brand-focused communication management system of industrial enterprise / N. V. Ivashova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 4. - С. 65-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sonkp_2014_4_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ivashova N. V. Formation of brand-focused communication management system of industrial enterprise / N. V. Ivashova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 4. - С. 65-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sonkp_2014_4_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |