Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Potrashkova L. V. 
Enterprise marketing potential modeling taking into account optimizing and dynamic essence of the potential / L. V. Potrashkova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 4. - С. 75-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sonkp_2014_4_10
  Повний текст PDF - 446.853 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Potrashkova L.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Potrashkova L. V. Enterprise marketing potential modeling taking into account optimizing and dynamic essence of the potential / L. V. Potrashkova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 4. - С. 75-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sonkp_2014_4_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського