Наукова періодика України Рідна школа


Бакум З. 
Навчання української мови в старшій школі: реалії та перспективи / З. Бакум // Рідна школа. - 2010. - № 7-8. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_7-8_15
Висвітлено питання, пов'язані із навчанням української мови на поглибленому рівні. Розглянуто його зміст, підходи до реалізації (основні стратегічні напрями, що охоплюють усі компоненти та системи навчання: його мету, завдання і зміст, шляхи і способи їх досягнення, діяльність учителя й учня, технології навчання, критерії ефективності навчального процесу, систему контролю), які доцільно реалізувати. Розглянуто методи навчання та інноваційні моделі побудови навчального процесу: встановлення асоціативних зв'язків між окремими поняттями для узагальнення теоретичного матеріалу; "Бесіда за Сократом" (учні ставлять проблемні запитання і самостійно відшукують відповіді на них); метод прогнозування, або заперечення; вільне накопичення ідей з певної теми їх критичне осмислення тощо.Освещены вопросы, связанные с обучением украинскому языку на углубленном уровне. Рассмотрено его содержание, методы реализации (основные стратегические направления, которые охватывают все компоненты и системы обучения: его цели, задачи и содержание, пути и способы их достижения, деятельность учителя и ученика, технологии обучения, критерии эффективности учебного процесса, систему контроля), которые целесообразно реализовать. Рассмотрены методы обучения и инновационные модели построения учебного процесса: установление ассоциативных связей между отдельными понятиями для обобщения теоретического материала; "Беседа с Сократом" (ученики ставят проблемные вопросы и самостоятельно отыскивают ответы на них); метод прогнозирования, или возражения; свободное накопления идей по определенной теме, их критическое осмысление т.д.The range of issues associated with learning the Ukrainian language at the advanced level. Considered its contents, methods of implementation (the main strategic directions that include all components and systems of education: its goals, objectives and contents, ways and means to achieve them, the activities of teacher and student, learning technologies, performance criteria of the educational process, control system), which appropriate to implement. Addressed teaching methods and innovative models for constructing the learning process: the establishment of associative links between the individual concepts for the generalization of theoretical material, "Conversation with Socrates" (students raise concerns and seek out their own answers to them), a forecasting method, or objections, the accumulation of free ideas for a certain theme, their critical thinking, etc.
  Повний текст PDF - 601.187 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бакум З.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бакум З. Навчання української мови в старшій школі: реалії та перспективи / З. Бакум // Рідна школа. - 2010. - № 7-8. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_7-8_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бакум Зінаїда Павлівна (1960–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського