Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22469/2010/7-8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Рідна школа
: щоміс. наук.- пед. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. З досвіду роботи Криворізького державного педагогічного університету

      Освіта ХХІ століття

  4. Буряк В. Урахування особливостей індивідуальних стилів навчальної роботи в підвищенні ефективності пізнавальної діяльності. - C. 3-7.
  5. Шрамко Я. Досвід упровадження кредитно-модульної системи в навчальний процес педагогічного університету. - C. 8-10.
  6. Шелевицький І., Дубан Р. Сплайн-моделі в тестових вимірюваннях знань. - C. 11-14.
  7. Кондрашова Л. Емоційна домінанта підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності. - C. 14-19.
  8. Бугрій О. Методологічне обґрунтування дидактичних проблем. - C. 20-23.
  9. Методика. Практика. Досвід

      Психолого-педагогічні та соціологічні студії

  10. Токарєва Н. Проблеми моделювання особистості практичного психолога в системі фахової підготовки. - C. 24-28.
  11. Гапоненко Л. Формування готовності студента-психолога до професійної взаємодії з учителем. - C. 29-32.
  12. Лобанова А., Кучерявенко Л. Соціологічна підготовка майбутніх педагогів як чинник ефективної превенції девіантної поведінки підлітків та молоді. - C. 33-37.
  13. Остапчук О. Педагогічна система вчителя – базовий рівень модернізації освіти України. - C. 37-41.
  14. Рейзенкінд Т., Александрова В. Теоретико-методичні засади моделювання сценаріїв науково-професійної мисленнєвої діяльності майбутніх фахівців у ВНЗ. - C. 42-46.
  15. Макаренко І. Проблема моніторингу в педагогічній теорії і практиці. - C. 47-50.
    • Математичні студії

  16. Корольський В., Капіносов А., Лов’янова І. Технологія диференційованого навчання математики в основній школі. - C. 51-56.
    • Філологічні студії

  17. Бакум З. Навчання української мови в старшій школі: реалії та перспективи. - C. 57-60.
  18. Шарманова Н. Етнолінгвістичні студії як засіб формування соціокультурної компетенції майбутнього словесника. - C. 61-65.
  19. Павлик О. Компетентнісно орієнтований підхід до навчання в контексті неперервної мовної освіти: суть, проблеми та перспективи. - C. 66-69.
  20. Мельник Н. Осмислення місця сучасної людини в природі та суспільстві (На матеріалі творів Г.Пагутяк "Душа метелика" і "Потрапити в сад"). - C. 70-73.
    • Екологічні студії

  21. Гнілуша Н. Організація біолого-екологічних екскурсій як чинник розвитку пізнавального інтересу учнів та їх професійної орієнтації. - C. 74-79.
    • Педагоги-митці: ними пишається Україна

  22. Пильник Р. Яскрава палітра Володимира Томашевського. - C. 80.
2010
№ 7-8 (967-968)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського