Наукова періодика України | Проблеми сучасної педагогічної освіти | ||
Прокоф’єва М. Ю. Критерії та рівні готовності майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Ю. Прокоф’єва // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(1). - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_39%281%29__15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Прокоф’єва М. Ю. Критерії та рівні готовності майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Ю. Прокоф’єва // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(1). - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_39(1)__15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |