Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70487/2013/39(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми сучасної педагогічної освіти
: зб. наук. пр..- Ялта. Педагогіка і психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Матвіїв-Лозинська Ю. О. Форми та методи позааудиторної діяльності майбутніх фахівців з туристичної галузі. - C. 3-8.
  4. Петляк В. В. Представления об эмоциональном интеллекте в современной психологии. Краткий обзор. - C. 9-14.
  5. Герасин М. Л. Сравнительный анализ способов записи математических формул в системе дистанционного обучения Moodle. - C. 15-20.
  6. Фадєєва М. В. Стуктура психологічної готовності вчителя до надання психологічної допомоги дитині – жертві кібербулінгу. - C. 21-26.
  7. Мазанюк О. Ф. Характеристика моделі формування природоохоронної культури студентів коледжів АР Крим. - C. 27-32.
  8. Койчева Т. І. Дослідження особливостей корпоративної культури викладачів педагогічного університету. - C. 33-41.
  9. Олейников Н. Н. Роль преподавателя-тьютора в системе высшего образования Украины. - C. 42-45.
  10. Боднар С. В. Організація автономного навчання іноземної мови студентів немовних спеціальностей. - C. 46-53.
  11. Рокотянская Л. О. Психолого-педагогические особенности развития личности студентов с особыми образовательными потребностями в зависимости от нозологий инвалидности. - C. 54-61.
  12. Сапожников С. В. Історичний аналіз становлення системи вищої освіти у Республіці Грузія. - C. 62-68.
  13. Бачинська Н. Я. Система вправ з формування соціокультурної компетенції засобами англійського фольклору. - C. 69-75.
  14. Кумпан М. Б. Аналіз стану впровадження театралізованої діяльності у процес навчання англійської мови у старших класах гімназій. - C. 76-79.
  15. Прокоф’єва М. Ю. Критерії та рівні готовності майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів. - C. 80-87.
  16. Чвала М. С. Проблема формирования конкурентоспособности у студентов. - C. 88-92.
  17. Шушара Т. В. Предпосылки создания учебных округов Украины в начале ХІХ века. - C. 93-98.
  18. Мамедова Н. О. Результати наукових розвідок з проблеми формування толерантності студентської молоді Криму. - C. 99-103.
  19. Хитра З. М. Реалізація компетентнісного підходу у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу. - C. 104-109.
  20. Глухенька Л. М. Особливості застосування інформаційно-комунікативних технологій навчання на уроках хімії. - C. 110-114.
  21. Фазан В. В. Діяльність ученого гуртка в Києво-Печерській Лаврі в кінці ХVІІ – перша чв. ХVІІІ ст. - C. 115-119.
  22. Алексєєнко-Лемовська Л. В. Слово як лінгвістична категорія. - C. 120-128.
  23. Бузінська Я. М. Процес формування професійного досвіду майбутніх вчителів початкових класів. - C. 129-133.
  24. Большаков А. П., Мусаев К. Ф. Формирование мотивации изучения основ технического творчества у студентов технических специальностей. - C. 134-139.
  25. Герлянд Т. М. Дидактичний аспект загальноосвітньої підготовки учнів ПТНЗ аграрного профілю. - C. 140-146.
  26. Комурджи Р. З. Содержание и специфика работы дирижера. - C. 147-161.
  27. Романюк І. Планування діяльності дошкільного навчального закладу в управлінcькому циклі – "Навчальний рік". - C. 162-165.
  28. Путінцев А. В. Сутність професоналізму та головні якості сучасного підприємця. - C. 166-173.
  29. Фазан Т. Традиції духовно-морального виховання дітей при православних монастирях поч. ХІХ ст. - C. 174-179.
  30. Мося І. А. Основні детермінанти формування самоосвітньої компетентності майбутніх кваліфікованих робітників. - C. 180-186.
  31. Моцовкина Е. В. Роль центров социальных служб в развитии социальной работы в Украине. - C. 187-192.
  32. Желанова В. В. Наукові підходи у дослідженні феномену контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів. - C. 193-199.
  33. Yenygen D. V. Pedagogical construction of the educational system of the Netherlands. - C. 200-204.
  34. Кузьмина Р. И. Продуктивное мышление как индикатор одаренности младшего школьника. - C. 205-211.
  35. Бекетова Е. С. Проблема профессионализма с позиции начинающего психолога. - C. 212-218.
  36. Клименюк Ю. М. Вивчення рівня готовності майбутнього вчителя початкової школи до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів. - C. 219-226.
  37. Басенко Г. Н. Психолого-педагогические предпосылки развития научно-методической культуры преподавателя ВУЗа. - C. 227-232.
  38. Погребняк Н. М. Основні рівні готовності студентів до наукової діяльності в сучасних умовах реформування вищої педагогічної освіти. - C. 233-238.
  39. Деснова І. С. Сім’я як осередок первинного виховання дітей раннього віку. - C. 239-244.
  40. Горбуліч І. О. Використання інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх фахівців з маркетингу до ділового спілкування. - C. 245-251.
  41. Абрамова И. В., Калашник К. И. Современные требования к базовой компетентности студента при изучении фундаментальных дисциплин в медицинском ВУЗе. - C. 252-256.
  42. Парасєй А. О. Теоретичний аналіз проблеми духовного розвитку підлітків-сиріт. - C. 257-263.
  43. Турчина Л. А. Формы и методы профориентационной работы. - C. 264-269.
  44. Харланова Т. М. Розвиток кар’єрних орієнтацій студентської молоді у процесі професійної підготовки: обґрунтування теми дисертаційного дослідження. - C. 270-271.
  45. Цідило І. М. Artificial intelligence: понятійно-категорійний аналіз. - C. 272-278.
  46. Особов І. П. Діагностика креативності як початковий етап в її формуванні у студентів гуманітарних спеціальностей. - C. 279-283.
2013
Вип. 39(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського