Наукова періодика України Педагогічний процес: теорія і практика


Пшенична Н. 
Обгрунтування доцільності вивчення дисципліни "Хімія" майбутніми вчителями технологій / Н. Пшенична // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2017. - Вип. 3. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_3_17
  Повний текст PDF - 141.155 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пшенична Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пшенична Н. Обгрунтування доцільності вивчення дисципліни "Хімія" майбутніми вчителями технологій / Н. Пшенична // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2017. - Вип. 3. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_3_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пшенична Наталя Сергіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського