Наукова періодика України Педагогічний процес: теорія і практика


Замкова Н. 
Педагогічна модель розвитку критичної грамотності майбутніх перекладачів А. Люка та П. Фрібоді: досвід використання у вітчизняній педагогічній практиці / Н. Замкова, Н. Войнаровська // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2017. - Вип. 2. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_2_18
  Повний текст PDF - 132.29 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Замкова Н.
  • Войнаровська Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Замкова Н. Педагогічна модель розвитку критичної грамотності майбутніх перекладачів А. Люка та П. Фрібоді: досвід використання у вітчизняній педагогічній практиці / Н. Замкова, Н. Войнаровська // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2017. - Вип. 2. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_2_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Замкова Наталія Леонідівна (педагогічні науки)
  • Войнаровська Наталія Степанівна (педагогічні науки)
  • Войнаровська Наталя Вікторівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського