Наукова періодика України | Педагогічний процес: теорія і практика | ||
Замкова Н. Педагогічна модель розвитку критичної грамотності майбутніх перекладачів А. Люка та П. Фрібоді: досвід використання у вітчизняній педагогічній практиці / Н. Замкова, Н. Войнаровська // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2017. - Вип. 2. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_2_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Замкова Н. Педагогічна модель розвитку критичної грамотності майбутніх перекладачів А. Люка та П. Фрібоді: досвід використання у вітчизняній педагогічній практиці / Н. Замкова, Н. Войнаровська // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2017. - Вип. 2. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_2_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |