Наукова періодика України Педагогічний процес: теорія і практика


Дружененко Р. С. 
Особливості роботи студентів-філологів над лінгвістичним аналізом етнотексту: семантичний і прагматичний аспекти / Р. С. Дружененко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 44-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_4_7
Акцентовано увагу на семантичному та прагматичному аспектах лінгвістичного аналізу етнотексту, подано зразок характеристики національно-культурного мовного компоненту в межах семантики та прагматики висловлювання. Визначено теоретичну базу пропонованої проблеми, на конкретних прикладах проілюстровано особливості опрацювання національно-культурного мовного компонента етнотексту, його семантичного та прагматичного потенціалу. Зазначено, що національна специфіка тексту визначається синтезом слів-понять, загальним змістом, народною пісенною тональністю, а звичайні побутові слова набувають експресії, образності, оцінності та виконують текстотворчу функцію.Раскрыты особенности лингвоанализа национально-культурного компонента текстового материала с опорой на семантическую и прагматическую основу. Акцентировано внимание на семантическом и прагматическом аспектах лингвистического анализа этнотекста, представлены образцы характеристики национально-культурного языкового компонента в пределах семантики и прагматики высказываний. Определена теоретическая база предлагаемой проблемы, на конкретных примерах проиллюстрированы особенности обработки национально-культурного языкового компонента этнотекста, его семантического и прагматического потенциала. Отмечено, что национальная специфика текста определяется синтезом слов-понятий, общим содержанием, народной музыкальной тональности, а обычные бытовые слова приобретают экспрессию, образность, оценочность и выполняют текстотворческую функцию.The problem of the semantic and pragmatic aspects of linguistic analysis of ethnicity text was touched upon in the article, an example of the characteristics of the national-cultural component within the language semantics and pragmatics of-he text was given.
  Повний текст PDF - 300.42 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дружененко Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дружененко Р. С. Особливості роботи студентів-філологів над лінгвістичним аналізом етнотексту: семантичний і прагматичний аспекти / Р. С. Дружененко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 44-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_4_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дружененко Раїса Сергіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського