Наукова періодика України Педагогічний процес: теорія і практика


Сергеєва О. С. 
Аналіз пріоритетних тенденцій розвитку освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу / О. С. Сергеєва // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 179-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_4_21
Висвітлено пріоритетні тенденції розвитку освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу: демократизація, інтеграція, гуманізація, гармонізація освіти дорослих; забезпечення безперервності освіти (освіта впродовж життя); гарантування доступності освіти дорослих для різних верств населення у дорослому віці; уніфікація різних освітніх ланок системи освіти дорослих; модернізація змісту освіти дорослих; комп’ютеризація та інформатизація освіти дорослих; пристосування системи освіти дорослих до сучасних вимог глобалізаційного європейського суспільства забезпечення мобільності та обміну фахівцями, їх конкурентоспроможності та відповідності до вимог ринку праці; посилення зв’язків між виробництвом, системою освіти дорослих, науковими дослідженнями та суспільства в цілому; розвиток духу підприємництва як мотивації до здобуття освіти у дорослому віці; інтенсифікація вивчення іноземних мов; посилення європейського співробітництва як між студентами, так і між спеціалістами-андрагогами; процес орієнтації суспільства на розвиток громадянськості, покращення якості життя, інтерактивне проектування та широкий обмін інформацією, що також виступає чинником впливу на розвиток освіти дорослих; глобальна орієнтація всього суспільства на освіту дорослих як повноправну та визначальну частину освіти впродовж життя.Освещены приоритетные тенденции развития образования взрослых в образовательной политике ЕС. Рассмотрены основные европейские тенденции развития образования взрослых второй половины XX – начале XXI в. и периоды преобразований в этой отрасли в течение исследуемого этапа: демократизация, интеграция, гуманизация, гармонизация образования взрослых; обеспечение непрерывности образования (образование в течение жизни); обеспечение доступности образования взрослых для разных слоев населения во взрослом возрасте; унификация различных образовательных звеньев системы образования взрослых; модернизация содержания образования взрослых; компьютеризация и информатизация образования взрослых; приспособление системы образования взрослых с современными требованиями глобализационного европейского общества обеспечения мобильности и обмена специалистами, их конкурентоспособности и соответствия требованиям рынка труда; усиление связей между производством, системой образования взрослых, научными исследованиями и общества в целом; развитие духа предпринимательства как мотивации к получению образования во взрослом возрасте; интенсификация изучения иностранных языков; усиление европейского сотрудничества как между студентами, так и между специалистами-андрагогамы; процесс ориентации общества на развитие гражданственности, улучшение качества жизни, интерактивное проектирование и широкий обмен информацией, также выступает фактором влияния на развитие образования взрослых; глобальная ориентация всего общества на образование взрослых как полноправную и определяющую часть образования в течение жизни. Article highlights the priority tendencies of adult education in the educational policy of the European Union. This article discusses the major European tendencies in the development of adult education in the late twentieth – the beginning of the twenty-first century and periods of transformation in this field for the selected period.
  Повний текст PDF - 202.165 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сергеєва О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сергеєва О. С. Аналіз пріоритетних тенденцій розвитку освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу / О. С. Сергеєва // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 179-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_4_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сергеєва Ольга Степанівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського