Наукова періодика України | Педагогічний процес: теорія і практика | ||
Олійник І. М. Обгрунтування структури готовності вчителя до формування навчально-пізнавальної компетентності молодших школярів / І. М. Олійник // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 163-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_4_19 Розглянуто проблему готовності вчителя до формування навчально-пізнавальної компетентності молодших школярів. Наведено визначення поняття "готовність вчителя до формування навчально-пізнавальної компетентності молодших школярів". Обгрунтовано структурні компоненти готовності вчителя до формування навчально-пізнавальної компетентності молодших школярів. На основі критеріїв визначено показники рівня готовності вчителя до розвитку навчально-пізнавальної компетентності школярів: високий, середній та низький. Зауважено, що співвідношення професійних якостей, знань та вмінь, що відповідають вище зазначеним критеріям і показникам, міра їх усвідомлення, виразності, усталеності й активності прояву є якісною характеристикою рівня готовності вчителя до формування навчально-пізнавальної компетентності молодших школярів.Рассмотрена проблема готовности учителя к формированию учебно-познавательной компетентности младших школьников. Приведено определение понятия "готовность учителя к формированию учебно-познавательной компетентности младших школьников", обоснованы структурные компоненты готовности учителя к формированию учебно-познавательной компетентности младших школьников. На основе критериев определены показатели уровня готовности учителя к развитию учебно-познавательной компетентности школьников: высокий, средний и низкий. Отмечено, что соотношение профессиональных качеств, знаний и умений, соответствующих выше указанным критериям и показателям, степень их осознания, выразительности, устойчивости и активности проявления является качественной характеристикой уровня готовности учителя к формированию учебно-познавательной компетентности младших школьников.In his article the problem of teacher commitment to the formation of educational and cognitive competence younger students, given the definition of “teacher commitment to the formation of educational and cognitive competence younger pupils”, defined and justified structural components of readiness teacher training and the formation of cognitive competence younger pupils. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Олійник І. М. Обгрунтування структури готовності вчителя до формування навчально-пізнавальної компетентності молодших школярів / І. М. Олійник // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 163-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_4_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |