Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Желанова В. В. Структурно-логічна модель технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів / В. В. Желанова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 8. - С. 184-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_8_24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Желанова В. В. Структурно-логічна модель технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів / В. В. Желанова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 8. - С. 184-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_8_24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |