Наукова періодика України Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології


Желанова В. В. 
Структурно-логічна модель технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів / В. В. Желанова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 8. - С. 184-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_8_24
  Повний текст PDF - 323.971 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Желанова В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Желанова В. В. Структурно-логічна модель технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів / В. В. Желанова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 8. - С. 184-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_8_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Желанова Вікторія В'ячеславівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського