Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Картава Ю. К. Обґрунтування критеріїв, показників та рівнів розвитку професійної компетентності вчителів-філологів / Ю. К. Картава // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 4. - С. 190-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_4_25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Картава Ю. К. Обґрунтування критеріїв, показників та рівнів розвитку професійної компетентності вчителів-філологів / Ю. К. Картава // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 4. - С. 190-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_4_25.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |