Наукова періодика України Педагогічний альманах


Клясен Н. Л. 
Діяльність закладів післядипломної педагогічної освіти в умовах реалізації національної стратегії розвитку освіти в Україні / Н. Л. Клясен // Педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 20. - С. 110-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2013_20_20
Розглянуто питання якісного оновлення післядипломної педагогічної освіти України в контексті галузевої Концепції розвитку неперервної педагогічної освіти (2013 р.). Визначено напрями роботи закладів післядипломної педагогічної освіти. Окреслено здобутки в їхній діяльності щодо здійснення стабільного розвитку системи освіти за останні роки. Зосереджено увагу на впровадженні нових навчальних курсів підвищення кваліфікації, упровадження різноманітних форм навчання дорослих, створенні в регіонах єдиного соціального інформаційно-освітнього середовища, створенні сайтів, електронних бібліотек, очного та заочного дистанційного консультування на базі Інтернет-ресурсів. Розкрито зміст впроваджених і таких, що знаходяться на стадії завершення, інноваційних проектів: „Освіта в Україні. Нормативно-правове регулювання”, „Інформаційне забезпечення загальноосвітнього навчального закладу”. „Єдиний реєстр навчально-методичних розробок”. Виокремлено питання успішного створення на базі закладів ППО авторських творчих майстерень, пошуку шляхів ефективного науково-методичного супроводу професійної діяльності педагогічних працівників, посилення координаційної функції у методичному середовищі регіонів. Констатовано, що система ППО постійно забезпечує реалізацію стратегій державної освітньої політики щодо її інноваційного розвитку.Рассмотрены вопросы качественного обновления последипломного педагогического образования Украины в контексте отраслевой Концепции развития непрерывного педагогического образования (2013 г.). Определены направления работы учреждений последипломного педагогического образования. Очерчены достижения в их деятельности по осуществлению устойчивого развития системы образования за последние годы. Сосредоточено внимание на внедрении новых учебных курсов повышения квалификации, внедрении различных форм обучения взрослых, создании в регионах единого социальной информационно-образовательной среды, создании сайтов, электронных библиотек, очного и заочного дистанционного консультирования на базе Интернет-ресурсов. Раскрыто содержание внедренных и находящихся на стадии завершения, инновационных проектов: „Образование в Украине. Нормативно-правовое регулирование”, „Информационное обеспечение общеобразовательного учебного заведения”, „Единый реестр учебно-методических разработок”. Выделены вопросы успешного создания на базе учреждений ППО авторских мастерских; поиска путей эффективного научно-методического сопровождения профессиональной деятельности педагогических работников; усиления координационной функции в методической среде регионов. Констатировано, что система ППО постоянно обеспечивает реализацию стратегий государственной образовательной политики, касающуюся ее инновационного развития.The problems of renewal of postgraduate pedagogical education in Ukraine in the context of the Conception of Continuing Pedagogical Education Development (2013) are considered in the article. The directions of the institutions of postgraduate pedagogical education are determined. The achievements of their activities concerning the stable development of the education system in recent years are described. The attention is paid to the introduction of new educational training courses and various forms for adult education, the creation of single social information and educational environment within the regions, creation of websites, e-libraries, full-time and part-time distant consultation system on the basis of Internet resources. The author describes the peculiarities of the following innovation projects which will be finished in the nearest future: “Education in Ukraine. Normative Regulation”, “Information Support of the General Educational Establishment”, “Single Register of Teaching Workbooks”. The author also emphasizes the importance of the successful creation of different workshops on the basis of postgraduate pedagogical educational institutions, looking for the ways of the effective scientific and methodological support for teachers’ professional activities, intensification of coordination function in the methodical environment within the regions. It is stated that the PPE system always provides for the implementation of strategies of state educational policy concerning its innovative development.
  Повний текст PDF - 723.479 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Клясен Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Клясен Н. Л. Діяльність закладів післядипломної педагогічної освіти в умовах реалізації національної стратегії розвитку освіти в Україні / Н. Л. Клясен // Педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 20. - С. 110-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2013_20_20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Клясен Наталія Леонідівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського