Наукова періодика України Освітологічний дискурс


Прошкін В. В. 
Геометричні задачі на побудову як дієвий інструментарій формування навичок ХХІ століття / В. В. Прошкін, М. М. Астаф’єва, С. С. Радченко // Освітологічний дискурс. - 2017. - № 3-4. - С. 122-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2017_3-4_12
  Повний текст PDF - 755.908 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Прошкін В.
  • Астаф’єва М.
  • Радченко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Прошкін В. В. Геометричні задачі на побудову як дієвий інструментарій формування навичок ХХІ століття / В. В. Прошкін, М. М. Астаф’єва, С. С. Радченко // Освітологічний дискурс. - 2017. - № 3-4. - С. 122-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2017_3-4_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Прошкін Володимир Вадимович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського