Наукова періодика України | Освітологічний дискурс | ||
Коршевнюк Т. В. Компонентний підхід до визначення змісту шкільної біологічної освіти / Т. В. Коршевнюк // Освітологічний дискурс. - 2016. - № 1. - С. 79-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2016_1_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Коршевнюк Т. В. Компонентний підхід до визначення змісту шкільної біологічної освіти / Т. В. Коршевнюк // Освітологічний дискурс. - 2016. - № 1. - С. 79-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2016_1_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |