Наукова періодика України | Освітологічний дискурс | ||
Острянко Т. С. Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі: теоретико-методологічний аспект / Т. С. Острянко // Освітологічний дискурс. - 2015. - № 1. - С. 167-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2015_1_18 Здійснено теоретико-експериментальне дослідження проблеми організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у ЗНЗ. Проаналізовано наукові підходи до цієї проблеми. Розкрито сутність і завдання організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено системно-орієнтовану модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога, яка відображає основні напрямки взаємодії фахівця з учасниками соціально-педагогічної діяльності з метою забезпечення багатоканального соціалізуючого та виховного впливу на учнів. Ефективність системно-орієнтованої моделі та її змістового наповнення доведено та перевірено експериментально. Доведено, що впровадження системно-орієнтованої моделі організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога ЗНЗ сприяє підвищенню ефективності соціально-педагогічної діяльності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Острянко Т. С. Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі: теоретико-методологічний аспект / Т. С. Острянко // Освітологічний дискурс. - 2015. - № 1. - С. 167-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2015_1_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |