Наукова періодика України | Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка | ||
Арешонков В. Ю. Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в школах України за програмами 1923–1924 років / В. Ю. Арешонков // Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2013. - Вип. 2. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2013_2_3 Проаналізовано стан та тенденції у розвитку змісту вітчизняної шкільної суспільствознавчої освіти з 1900 до 2000 pp., запропоновано періодизацію розвитку її змісту як історико-методичного процесу. Охарактеризовано зміст кожного періоду в розвитку шкільної суспільствознавчої освіти на основі комплексного врахування наукових, соціально-економічних, політичних, культурних чинників. Виявлено основні закономірності, тенденції у формуванні та розвиткові змісту такої освіти в XX ст. Узагальнено досвід реалізації змісту суспільствознавчої освіти в педагогічній практиці зазначеної доби з метою використання прогресивних методичних ідей у процесі вдосконалення змісту цієї освіти. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Арешонков В. Ю. Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в школах України за програмами 1923–1924 років / В. Ю. Арешонков // Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2013. - Вип. 2. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2013_2_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |