Наукова періодика України | Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" | ||
Галака А. І. Мовна репрезентація стратегії переконання в англомовному рекламному дискурсі та її відтворення у перекладі / А. І. Галака // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2018. - № 2(1). - С. 83-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2018_2%281%29__21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Галака А. І. Мовна репрезентація стратегії переконання в англомовному рекламному дискурсі та її відтворення у перекладі / А. І. Галака // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2018. - № 2(1). - С. 83-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2018_2(1)__21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |