Наукова періодика України Міжнародний науковий журнал "Інтернаука"


Зінов’єва М. С. 
Образоформуючі стратегії рекламного впливу на прикладі слоганів компанії "Coca-Cola" / М. С. Зінов’єва // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 7. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_7_11
  Повний текст PDF - 114.057 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зінов’єва М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зінов’єва М. С. Образоформуючі стратегії рекламного впливу на прикладі слоганів компанії "Coca-Cola" / М. С. Зінов’єва // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 7. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_7_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського