Наукова періодика України | Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" | ||
Зінов’єва М. С. Образоформуючі стратегії рекламного впливу на прикладі слоганів компанії "Coca-Cola" / М. С. Зінов’єва // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 7. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_7_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Зінов’єва М. С. Образоформуючі стратегії рекламного впливу на прикладі слоганів компанії "Coca-Cola" / М. С. Зінов’єва // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 7. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_7_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |