Наукова періодика України Міжнародний науковий журнал "Інтернаука"


Дорош І. В. 
Маркетинг туризму: сутність та сучасні концепції / І. В. Дорош // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 6. - С. 112-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_6_28
  Повний текст PDF - 112.806 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дорош І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дорош І. В. Маркетинг туризму: сутність та сучасні концепції / І. В. Дорош // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 6. - С. 112-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_6_28.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського