Наукова періодика України | Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" | ||
Дорош І. В. Маркетинг туризму: сутність та сучасні концепції / І. В. Дорош // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 6. - С. 112-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_6_28 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дорош І. В. Маркетинг туризму: сутність та сучасні концепції / І. В. Дорош // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 6. - С. 112-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_6_28. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |