Наукова періодика України Міжнародний науковий журнал "Інтернаука"


Барабанова В. В. 
Електронний маркетинг як важлива складова маркетингової діяльності підприємства / В. В. Барабанова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 17(2). - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_17%282%29__3
  Повний текст PDF - 192.942 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Барабанова В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Барабанова В. В. Електронний маркетинг як важлива складова маркетингової діяльності підприємства / В. В. Барабанова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 17(2). - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_17(2)__3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського