Наукова періодика України | Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" | ||
Барабанова В. В. Електронний маркетинг як важлива складова маркетингової діяльності підприємства / В. В. Барабанова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 17(2). - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_17%282%29__3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Барабанова В. В. Електронний маркетинг як важлива складова маркетингової діяльності підприємства / В. В. Барабанова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 17(2). - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_17(2)__3. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |