Наукова періодика України Міжнародний науковий журнал "Інтернаука"


Кифяк О. В. 
Маркетинг у cоціальних медіа (SMM) як інструмент просування товарів та послуг / О. В. Кифяк, В. Д. Урда // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 14. - С. 123-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_14_27
  Повний текст PDF - 537.513 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кифяк О.
  • Урда В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кифяк О. В. Маркетинг у cоціальних медіа (SMM) як інструмент просування товарів та послуг / О. В. Кифяк, В. Д. Урда // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 14. - С. 123-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_14_27.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кифяк Олександр Васильович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського