Наукова періодика України | Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" | ||
Кифяк О. В. Маркетинг у cоціальних медіа (SMM) як інструмент просування товарів та послуг / О. В. Кифяк, В. Д. Урда // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 14. - С. 123-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_14_27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кифяк О. В. Маркетинг у cоціальних медіа (SMM) як інструмент просування товарів та послуг / О. В. Кифяк, В. Д. Урда // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 14. - С. 123-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_14_27.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |