Наукова періодика України | Духовність особистості: методологія, теорія і практика | ||
Барбаш Є. М. Соціально-педагогічні передумови визначення цілей та об’єктів контролю іншомовних навчальних досягнень у вітчизняній середній школі (70-ті рр. ХХ ст.) / Є. М. Барбаш // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2014. - Вип. 4. - С. 26-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2014_4_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Барбаш Є. М. Соціально-педагогічні передумови визначення цілей та об’єктів контролю іншомовних навчальних досягнень у вітчизняній середній школі (70-ті рр. ХХ ст.) / Є. М. Барбаш // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2014. - Вип. 4. - С. 26-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2014_4_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |