Наукова періодика України | Вісник післядипломної освіти | ||
Рябова З. В. Маркетингова стратегія як складова освітнього маркетингу і механізм забезпечення конкурентоспроможності навчального закладу / З. В. Рябова // Вісник післядипломної освіти. - 2014. - Вип. 10. - С. 134-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2014_10_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рябова З. В. Маркетингова стратегія як складова освітнього маркетингу і механізм забезпечення конкурентоспроможності навчального закладу / З. В. Рябова // Вісник післядипломної освіти. - 2014. - Вип. 10. - С. 134-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2014_10_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |