Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Кіндій М. В. Проблема масштабування та персоналізації PR-заходів підприємства / М. В. Кіндій, Н. Т. Гринів, І. О. Білоконний // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2017. - № 863. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2017_863_13 Обгрунтовано доцільність персоналізованого використання та масштабування сучасних PR-заходів вітчизняними та зарубіжними підприємствами. Доведено, що реалізація PR-заходів практично неможлива без участі ЗМІ та мережі Інтернет, що оперативно доносять інформацію до громадськості. На прикладі компаній-гігантів, а також середнього бізнесу проведено аналіз та виявлено причини неефективного використання цього механізму та визначено світові тенденції в PR. Визначено, що найефективнішою є PR-кампанія, в якій застосовується комплексне системне використання всіх PR-інструментів, що надає змогу персоналізувати вплив PR-заходів на контактні аудиторії для привернення їхньої уваги або створення власного іміджу підприємства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кіндій М. В. Проблема масштабування та персоналізації PR-заходів підприємства / М. В. Кіндій, Н. Т. Гринів, І. О. Білоконний // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2017. - № 863. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2017_863_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |