Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Височан О. С. Податкові наслідки проведення рекламних акцій для підприємств туризму / О. С. Височан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 811. - С. 28-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_811_6 Наведено систему документального забезпечення рекламної кампанії, яка виконується власними силами підприємства. Визначено податкові наслідки щодо сплати туристичними підприємствами податку на прибуток під час здійснення рекламних акцій. Встановлено базу для оподаткування податком на доходи фізичних осіб у разі отримання безкоштовної рекламної продукції та товарів. Описано особливості податкового обліку ПДВ під час здійснення рекламних заходів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Височан О. С. Податкові наслідки проведення рекламних акцій для підприємств туризму / О. С. Височан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 811. - С. 28-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_811_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |