Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Ковальчук С. В. Концептуалізація маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств / С. В. Ковальчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 811. - С. 162-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_811_26 Мета роботи - поглиблення теоретико-методичних засад і розроблення практичних рекомендацій щодо створення концепції маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств. Сформовано та обгрунтовано авторський підхід до інноваційного розвитку підприємства як складової загальної концепції розвитку. Сформульовано та обгрунтовано застосування основних категорій і принципів реалізації механізму оцінювання маркетингової стратегії підприємства. Сформовано концепцію маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ковальчук С. В. Концептуалізація маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств / С. В. Ковальчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 811. - С. 162-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_811_26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |