Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Довбенко В. І. Маркетингова складова розвитку інноваційного підприємства / В. І. Довбенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 811. - С. 99-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_811_17 Розглянуто значення сучасних інструментів маркетингу у формуванні середовища активного сприйняття інновацій. Розкрито взаємозв'язки між умовами для інноваційної діяльності (перспективна ідея, дружна команда, привабливий продукт, динамічний ринок та ефективна бізнес-модель) та одержуваними результатами. Розглянуто питання розвитку стартапів, що надасть змогу підвищити ефективність інноваційної діяльності та створити нові робочі місця. З метою забезпечення конкурентних переваг інноваційних підприємств на ринку сформовано елементи механізму підтримки їх засновників та інвесторів. Запропоновано бізнес-модель співпраці учасників інноваційного процесу, зорієнтовану на швидку комерціалізацію перспективних ідей і результатів науково-технічних розробок. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Довбенко В. І. Маркетингова складова розвитку інноваційного підприємства / В. І. Довбенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 811. - С. 99-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_811_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |