Наукова періодика України Управління проектами, системний аналіз і логістика


Дорошкевич Д. В. 
Застосування соціальних мереж у якості інструменту маркетингового розвитку транспортно-експедиційних компаній / Д. В. Дорошкевич, Є. М. Мокін // Управління проектами, системний аналіз і логістика. - 2014. - Вип. 13(2). - С. 58-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2014_13%282%29__8
  Повний текст PDF - 148.05 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дорошкевич Д.
  • Мокін Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дорошкевич Д. В. Застосування соціальних мереж у якості інструменту маркетингового розвитку транспортно-експедиційних компаній / Д. В. Дорошкевич, Є. М. Мокін // Управління проектами, системний аналіз і логістика. - 2014. - Вип. 13(2). - С. 58-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2014_13(2)__8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дорошкевич Дарія Вячеславівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського