Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж25087/2014/13(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Управління проектами, системний аналіз і логістика : наук. журн..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Бідняк М. Н. Методологічні системи управління в соціально-економічних системах. - C. 5-11.
- Бойко Г. Ф., Дулеба Н. В. Формування інвестиційної привабливості підприємства. - C. 12-21.
- Бондар Н. М. Про критерії ефективності механізму державно-приватного партнерства. - C. 22-38.
- Гайдай Г. Г. Механізм формування інвестиційної стратегії АТП в умовах ринкової економіки. - C. 39-49.
- Грисюк Ю. С., Дмитриченко А. М., Цимбал Н. М., Лабута А. В. Напрямки інтеграції в логістичних стратегіях розвитку підприємств. - C. 50-57.
- Дорошкевич Д. В., Мокін Є. М. Застосування соціальних мереж у якості інструменту маркетингового розвитку транспортно-експедиційних компаній. - C. 58-64.
- Іванчук С. І. Управління маркетинговими можливостями автотранспортного підприємства. - C. 65-70.
- Карпенко О. А., Бубела А. В., Ковальчук С. О. Ризики в логістичному сервісі. - C. 71-78.
- Козак Л. С., Федорук О. В. Міжнародна координація економічної політики в системі формування міжнародних стратегій економічного розвитку. - C. 79-92.
- Концева В. В., Хоменко І. О. Стратегічні орієнтири розвитку транспортної мережі міста з урахуванням процесів кластеризації. - C. 93-109.
- Мельниченко О. І., Кабанов В. Г., Овчіннікова Ю. І. Інструменти інвестиційної політики в забезпеченнi економічної модернізації України. - C. 110-118.
- Рудковський О. В. Економічна безпека корпоративного підприємства як об’єкт управління. - C. 119-124.
- Сокульський О. Є., Гайдай Г. Г., Васільцова Н. М. Економіко-математичне моделювання при визначенні тарифу пасажирських перевезень на маршрутах МПТС із урахуванням якості обслуговування пасажирів. - C. 125-132.
- Чупайленко О. А. Розвиток використання біопалива для автотранспорту в Україні. - C. 133-143.
- Щербакова Н. О. Шляхи стимулювання туристичної привабливості України. - C. 144-149.
- Вихідні дані.
| 2014 | | Вип. 13(2)
|
|
|
|