Наукова періодика України | Професійна освіта: проблеми і перспективи | ||
Свиридюк В. В. Теорія фракталів та її використання в педагогіці / В. В. Свиридюк // Професійна освіта: проблеми і перспективи. - 2017. - Вип. 12. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Profos_2017_12_12 Мета роботи - провести теоретичний аналіз перспективних підходів щодо використання наукометричних методів, які грунтуються на теорії фракталів, у медицині. За допомогою наукометричних методик контент-аналізу вивчено 137 магістерських дисертацій магістрів Житомирського інституту медсестринства, захищених протягом 2010 - 2017 рр. За допомогою вирівнювання ряду динаміки та екстраполяції встановлено, що середня кількість сторінок у магістерських дисертаціях має тенденцію до зменшення і у 2018 р. становитиме 113,8 +- 6,7 сторінки; у 2019 р. - 110,6 +- 6,5 сторінки; у 2020 р. - 107,3 +- 6,3 сторінки. Індекс Херста дорівнював 1,379, розмірність Хаусдорфа-Безіковича становила 0,621. Наведені значення Індексу Херста та розмірності Хаусдорфа-Безіковича підтверджують високу вірогідність прогнозу. Висновки: теорія фракталів має широку перспективу прикладного використання у медицині, як у соціальній, так і в клінічній. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Свиридюк В. В. Теорія фракталів та її використання в педагогіці / В. В. Свиридюк // Професійна освіта: проблеми і перспективи. - 2017. - Вип. 12. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Profos_2017_12_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |