Наукова періодика України | Проблеми дидактики історії | ||
Боровець І. Стратегії змісту шкільної історичної освіти у європейському союзі / І. Боровець // Проблеми дидактики історії. - 2014. - Вип. 5. - С. 138-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Prdist_2014_5_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Боровець І. Стратегії змісту шкільної історичної освіти у європейському союзі / І. Боровець // Проблеми дидактики історії. - 2014. - Вип. 5. - С. 138-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Prdist_2014_5_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |