Наукова періодика України Studies in comparative education


Новикова К. 
Позааудиторна робота з обдарованими студентами у вищих навчальних закладах США / К. Новикова // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 4. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_4_9
Розглянуто проблему організації позааудиторної роботи з обдарованими студентами у ВНЗ США. Розкрито сутність позааудиторної роботи у провідних американських навчальних закладах. Виділено основні види позакласних виховних заходів у ВНЗ США: студентське самоврядування, спортивні, академічні, професійні та волонтерські організації, заходи полікультурної діяльності, мистецтво, гранти, участь релігійних організацій дає можливість спілкуватися зі студентами одного віросповідання, медіаорганізації, які працюють на території студентського містечка, участь студентів з лідерською обдарованістю, які зацікавлені в політиці, в університетській партії республіканців або демократів.Рассмотрена проблема организации внеаудиторной работы с одаренными студентами в ВУЗ США. Раскрыта сущность внеаудиторной работы в ведущем американском учебном заведении. Выделены основные виды внеклассных воспитательных мероприятий в ВУЗ США: студенческое самоуправление, спортивные, академические, профессиональные и волонтерские организации, мероприятия поликультурной деятельности, искусство, гранты, участие религиозных организаций, дающее возможность общаться со студентами одного вероисповедания, медиаорганизации, работающие на территории студенческого городка, участие студентов с лидерской одаренностью, заинтересованных в политике, в университетской партии республиканцев или демократов.In the article the problem of organization of the extracurricular work of the gifted students in the Higher Educational Establishments of the USA is considered. The attempt of disclosing of essence of the extracurricular work in the positive American experience is made. The importance of the «whole gifted student» development through the extracurricular involvement in the university work as a broad educational mission is denoted. The stress is made not only on the entertaining, social and enjoyment purposes of the out-ofthe-class activities, but also on the gaining and improving of the academic skills of the gifted student. The importance of all the levels (individual, institutional and community) of extracurricular work to augment the gifted students’ educational experience in the Universities of the United States of America is grounded.
  Повний текст PDF - 341.99 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Новикова К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Новикова К. Позааудиторна робота з обдарованими студентами у вищих навчальних закладах США / К. Новикова // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 4. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_4_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського