Наукова періодика України Studies in comparative education


Гарбуза Т. 
Досвід Великої Британії у програмно-методичному забезпеченні дистанційної підготовки майбутніх учителів іноземної мови / Т. Гарбуза // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 4. - С. 161-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_4_26
Розглянуто питання програмно-методичного забезпечення професійної підготовки вчителів іноземної мови в системі дистанційного навчання університетів Великій Британії. Розкрито зміст, структуру, в якій виділено три взаємопов’язані елементи: професійні знання та уміння, третій складник - професійні якості в Англії й Уельсі та професійні цінності в Північній Ірландії. Визначено основні професійні компетентності вчителя іноземних мов, яких дотримуються у Відкритому Університеті Великої Британії і якими студенти мають володіти після завершення курсу післядипломного навчання, а саме: загальнопедагогічна, загальнокультурна та іншомовна комунікативна компетентність. Підкреслено актуальність методики дистанційного навчання, яка реалізується через низку дидактичних засобів: інтерактивність; відкритість, що уможливлює доступ до джерел інформації, інформаційних повідомлень у будь-який зручний для студентів час; оперативність, що забезпечується високою швидкістю обміну інформацією; ергономічність, що надає змогу студентам мати індивідуальний режим, графік і темп навчання. Зроблено висновок, що ефективність дистанційної підготовки вчителів іноземних мов зумовлюється її нормативно-правовим, навчально-методичним і технологічним забезпеченням, спрямованим на формування у студентів професійної компетентності.Рассмотрены вопросы программно-методического обеспечения профессиональной подготовки учителей иностранного языка в системе дистанционного обучения университетов Великобритании. Раскрыты его содержание, структура, в которой выделены три взаимосвязанных элемента: профессиональные знания и умения, третья составляющая - профессиональные качества в Англии и Уэльсе и профессиональные ценности в Северной Ирландии. Определены основные профессиональные компетентности учителя иностранных языков, которых придерживаются в Открытом Университете Великобритании и которыми студенты должны владеть после завершения курса последипломного обучения, а именно: общепедагогическая, общекультурная и иноязычная коммуникативная компетентность. Подчеркнута актуальность методики дистанционного обучения, которая реализуется через ряд дидактических средств: интерактивность, открытость, оперативность, эргономичность. Сделан вывод, что эффективность дистанционной подготовки учителей иностранных языков обусловлена ее нормативно-правовым, учебно-методическим и технологическим обеспечением, направленным на формирование у студентов профессиональной компетентности.Actuality of the theme is caused by the state educational policy of Ukraine, which provides for significant changes in the teachers training, including foreign language teachers, taking into account the national interests of society and the main trends of world education development. The article describes the program methodical support for the foreign language teachers training, its main components and features in the system of distance education of Great Britain universities.
  Повний текст PDF - 443.079 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гарбуза Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гарбуза Т. Досвід Великої Британії у програмно-методичному забезпеченні дистанційної підготовки майбутніх учителів іноземної мови / Т. Гарбуза // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 4. - С. 161-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_4_26.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гарбуза Тетяна Віталіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського